Płatność kartą przez telefon za pośrednictwem IVR. Rozwiązanie od Dotpay

Płatność kartą przez telefon przy użyciu systemu IVR (Interactive Voice Response) to jedna z ciekawszych funkcjonalności udostępnianych przez największego polskiego operatora płatności elektronicznych – firmę Dotpay. Dzwoniący wchodzą w interakcje z systemem płatności IVR za pośrednictwem sygnałów dotykowych lub komunikatów głosowych, które umożliwiają im szybkie i proste dokonywanie płatności bez konieczności interakcji z samym sprzedawcą lub jego pracownikami. System płatności telefonicznych IVR ułatwia klientom dokonywanie płatności i eliminuje wiele godzin, potrzebnych na akceptację płatności przez telefon za pomocą bardziej tradycyjnych metod.

Niektóre korzyści z płatności IVR
Zastosowanie systemu IVR, jako jednego z elementów systemu płatności elektronicznych oznacza dla firmy i dla jej klientów wiele korzyści. Po pierwsze system nie wymaga zatrudniania dodatkowych pracowników zajmujących się obsługą klienta. W znaczący sposób oszczędza nie tylko czas, ale i wydatki. System pozostaje do dyspozycji klienta przez cały czas. Nie ważne, czy chce on dokonać płatności w nocy, czy w trakcie dnia świątecznego. IVR działa 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu.

System przynosi ogromne zadowolenie klienta z opcji płatności samoobsługowych. Nie wszyscy klienci lubią wchodzić w interakcje ze sprzedawcami. System pozwala im na samodzielne dokonanie płatności w oparciu o nagrane wcześniej instrukcje. Co ważne klient nie musi nawet mieć dostępu do Internetu. Opcja płatności za pośrednictwem IVR pozwala sfinalizować transakcję w sytuacji, gdy znajdujemy się całkowicie poza zasięgiem sieci i nie mamy możliwości połączyć się z Internetem. 

Priorytetową kwestią dla klientów sklepów internetowych lub usługodawców działających w sieci jest oszczędność czasu. Płatność ma być dokonana tak szybko, jak to tylko możliwe. Dzięki temu sprzedawca może rozpocząć realizację zamówienia wcześniej. Dzięki interaktywnemu systemowi odpowiedzi głosowej (IVR) od Dotpay czas obsługi klienta może zostać skrócony do absolutnego minimum. Wyeliminowane, bowiem zostaje odpowiadanie na połączenia telefoniczne i ręczne wprowadzanie transakcji do systemu. Wszystko odbywa się w sposób automatyczny, co eliminuje ryzyko pomyłek czy błędów.

Platforma jest, rzecz jasna całkowicie bezpieczna. Jak wszystkie usługi oferowane przez Dotpay, jest zgodna ze standardem PCI i certyfikowana. Nie ma żadnych obaw, że dane klienta czy jego karty zostaną przechwycone na jakimś etapie płatności. Bezpieczeństwo płatności zawsze jest dla Dotpay priorytetem. 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 647 584

E-mail: kontakt@userbars.pl

Porady na temat bezpiecznych i sprawnych płatności w sieci, zakupów w Internecie oraz wskazówki dla osób z branży e-commerce.