Jakie usługi oferuje swoim klientom firma Dotpay?

Dotpay od 2001 roku prężnie działa na polskim rynku. Serwis powstał przy współpracy z MCI EuroVentures, czyli jednego z najdynamiczniej rozwijających się agentów rozliczeniowych na świecie, który specjalizuje się w płatnościach w sektorze e-commerce. Ma to przełożenie na nieustanny rozwój i dofinansowywanie najnowszych technologii, które mają na celu usprawnianie naszych codziennych wyborów podczas płatności – czy to stacjonarnych, czy online. Dzisiaj opowiemy więcej, jakie usługi oferuje nam Dotpay, który ma najbogatszą ofertę ze wszystkich agentów rozliczeniowych działających na polskim rynku!

Skracanie ścieżki płatności
Skracanie ścieżki płatności to funkcja, do której już dawno zdążyliśmy się przyzwyczaić. Dlatego nasze zdziwienie rośnie, gdy trafiamy na sklep internetowy, który umożliwia opłacenie wirtualnego koszyka jedynie poprzez żmudne przepisywanie danych przelewowych do formularza bankowości elektronicznej. Właściciel takiego sklepu bardzo szybko przekona się, że warto inwestować w rozwój systemu finansowego, bo większość klientów widząc taki sposób zapłaty zwróci się do konkurencji. Tymczasem skracanie ścieżki płatności to najprostsza metoda płatności online, dzięki której klient jest odsyłany albo do bankowości internetowej albo do płatności kartą, mając tym samym automatycznie uzupełniony formularz. Dotpay umożliwia swoim użytkownikom na stosowanie bardzo prostego modelu „white label” o opisanym wyżej działaniu. Prócz tego, użytkownicy Dotpaya mogą umieścić na stronie sklepu widgety, które informują klienta o dostępnych sposobach płatności. Być może zaawansowanym użytkownikom funkcja skracania ścieżki płatności będzie wydawała się banałem, a jednak wciąż w statystykach duży procent użytkowników to ten, który wybiera opcję "płatność za pobraniem".

BLIK
System Blik miał swoją premierę na polskim rynku już jakiś czas temu, jednak to właśnie Polska miała okazję testować go jako pierwszy kraj w Europie. I z pozytywnym skutkiem, bo Polacy polubili taką metodę płatności. Obecnie Blik jest wielofunkcyjny i przydaje się nawet do kupienia biletu w kinie – ale krótko opowiedzmy o jego podstawowym celu. Blik to system zintegrowany z naszym kontem bankowym w aplikacji mobilnej (m. in. w bankach Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Orange Finanse, Getin Bank czy Alior Bank). Pozwala on za pomocą jednego kliknięcia wygenerować sześciocyfrowy kod, którym możemy opłacić nasze zakupy przez Internet oraz stacjonarnie (w terminalu płatniczym). Musimy jedynie zatwierdzić aplikację i płatność w kilka sekund zostaje zaksięgowana. Dzięki Blikowi, zakupy stają się możliwe bez zabierania ze sobą portfela czy karty płatniczej. Niesamowita wygoda. Blikiem można także dokonywać wpłat i wypłat w bankomatach banków partnerskich oraz tych ogólnodostępnych (Euronet czy PlanetCash). 

Geolokalizacja płatności
Dostęp do tej funkcji przydaje się zwłaszcza właścicielom sklepów, którzy dzięki niej mogą na bieżąco analizować zainteresowania swoich klientów. Polega to na dokładnym zlokalizowaniu miejsca, z jakiego dokonywane są płatności na konto danej firmy. Dzięki temu, właściciel może tworzyć profile użytkowników i dostosowywać do konkretnych grup materiały reklamowe i oferty. To niesamowite narzędzie, dzięki któremu w niedługim czasie (np. 6 miesięcy) można rozwinąć swój sklep internetowy poprzez pracę nad stroną i oferowanymi produktami (eliminowaniem tych mniej popularnych i rozszerzaniem tych, które cieszą się zainteresowaniem). 

 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 647 584

E-mail: kontakt@userbars.pl

Porady na temat bezpiecznych i sprawnych płatności w sieci, zakupów w Internecie oraz wskazówki dla osób z branży e-commerce.